Reklamace a vrácení zboží

Doporučené pokyny při převzetí zboží

Snažíme se, aby zboží, které si objednáte, dorazilo do Vašich rukou v nejlepším pořádku. Přesto se stává, že se zboží během přepravy poškodí. Těmto případům nemůžeme zcela zabránit, proto se prosím řiďte následujícími pokyny, a to při přebírce jak u nás na výdejním místě, tak při přepravě u řidiče:

Balení zboží vždy důkladně zkontrolujte, zda není mechanicky poškozeno (roztrhnutý obal, díra v balení, poškozená paleta). Poškozený obal indikuje nešetrné zacházení během přepravy.
Zboží rozbalte v přítomnosti řidiče a zkontrolujte každý kus.
Veškeré pochybnosti a poškození podrobně zapište do protokolu o přebírání zboží, který řidiči přepravce podepisujete, současně vytvořte fotodokumentaci.
Neprodleně nás informujte telefonicky na čísle +420 606 068 759 nebo e-mailem info@luxferymania.cz a my začneme vzniklou nepříjemnou situaci řešit.
V případě pozdějších reklamací mechanického poškození zboží bohužel nejsme schopni reklamaci kladně vyřídit.
Pokud dodržíte výše uvedené body, můžete se spolehnout, že Vaši situaci budeme aktivně řešit ve Váš prospěch. A to ať už výměnou zboží či vrácením peněz za reklamované zboží.

Reklamace a reklamační řád

Pro usnadnění přebírky zboží doporučujeme kupujícímu se řídit pokyny při převzetí zboží. Dále máme pro zákazníky několik doporučení a informací jak pečovat zakoupené produkty, aby plnili svou funkci co nejdéle při zachování maximální kvality.

Pokyny a doporučení ve formátu PDF ke stažení.

Upřesňující stanoviska společnosti Keraservis Group a.s. pro zákazníky v případě, že i přes veškerá úsilí o udržení vysokých kvalit nabízeného zboží a služeb vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace.

Reklamační řád ve formátu PDF ke stažení.

Vracení zboží

Zákazník je povinen vracet zboží na adresu Výdejního místa v Brně: Keraservis Group a.s., Kaštanová 515/125a, 620 00 Brno. Zde bude reklamačním technikem zkontrolována oprávněnost vrácení.

V PŘÍPADĚ REKLAMACE musí zásilka obsahovat:

  • reklamované zboží
  • přesný popis závady, doporučujeme zanechat i osobní kontakt
  • doporučujeme přiložit kopii dokladu o koupi (faktury) pro případnou identifikaci objednávky (zákazníka)

V PŘÍPADĚ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY musí zásilka obsahovat:

  • kompletní nepoškozené zboží
  • originál dokladu o koupi
  • Vaše sdělení o úmyslu odstoupit od smlouvy
  • v případě dárkových předmětů musí být navráceno i toto zboží

Žádáte-li o odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází ke znehodnocení tohoto obalového materiálu.

Formulář odstoupení od kupní smlouvy ve formátu PDF ke stažení.

DOPORUČUJEME:

  • Vyvarujte se nedostatečně zabaleného zboží. V případě poškození během přepravy nenese internetový obchod žádnou vinu.
  • V případě více produktů, zasílejte je vždy v jedné zásilce. V případě více zásilek, upozorněte na tuto skutečnost v průvodním dopise.
  • Technik kontroluje závady uvedené zákazníkem. Proto buďte při popisu závady přesní. Vyvarujte se, prosím, popisu závady "vadné".

Podmínky pro vrácení peněz

Vzhledem k tomu, že objednáváte zboží po internetu a nemáte možnost si jej dobře prohlédnout, může se stát, že dodané zboží není přesně takové, jaké jste si představovali. Proto máte možnost toto zboží bez udání důvodu vrátit zpět se „zárukou vrácení peněz" při splnění těchto podmínek:

  1. Zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.
  2. Zboží musí být v původním neporušeném obalu a musí obsahovat všechnu původní dokumentaci (návody, upozornění), které zboží obsahovalo při doručení tak, aby bylo možno jej dále nabízet zákazníkům.
  3. Zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení a kopii útržku dobírkové nebo balíkové služby.
  4. Vráceny Vám budou peníze za zboží, nikoliv za poštovné a balné.
  5. Balíky zaslané dobírkou nebudou přijaty.

Kupující - spotřebitel má právo v souladu § 1829 odst. 1 obč.zak. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v případě, že se jedná o smlouvu (uzavřenou pomocí prostředků komunikace na dálku), jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, počíná lhůta pro odstoupení běžet ode dne převzetí poslední dodávky zboží, resp. jde-li smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, počíná lhůta pro odstoupení běžet ode dne převzetí první dodávky zboží). Totéž platí pro smlouvy uzavřené mimo prostor obvyklý pro podnikání prodávajícího. Odstoupení je možné i bez uvedení důvodu.

Formulář odstoupení od kupní smlouvy ve formátu PDF ke stažení.

Sídlo společnosti a provozovatel internetového obchodu LuxferyMania.cz

Keraservis Group a.s.
Kaštanová 515/125a
620 00 Brno

IČ: 01717171
DIČ: CZ01717171
Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v brně, oddíl B, vložka 6879 dne 29.5.2013.