Vyzvednutí objednávek, možnosti dopravy a plateb

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z. Pro předání vyřízených objednávek nabízíme následující možnosti osobního odběru, dopravy a způsobu plateb:

Způsoby vyzvednutí a dopravy

Osobní odběr Brno - Kaštanová 515/125a, Brno 620 00. Osobní odběr je zdarma.

Přeprava k zákazníkovi - cenu dopravy určuje celková hmotnost provedené objednávky a platí pouze pro území České republiky. Případnou dopravu do jiných zemí Evropské unie zajišťujeme individuálně.

do 10 kg 135 Kč do 15 kg 165 Kč
do 20 kg 325 Kč do 30 kg 340 Kč
do 40 kg 370 Kč do 50 kg 440 Kč
do 75 kg 550 Kč do 100 kg 650 Kč
do 200 kg 750 Kč


Orientační ceny přepravy dle hmotnosti. Ceny s DPH.

Na e-shopu můžete najít luxfery s těmi nejlepšími cenami na trhu a výbornou dostupností zboží, včetně možnosti získat dopravu zdarma při nákupu nad 2 000 Kč.

Způsoby platby

Platba v hotovosti nebo kartou při osobním převzetí - zdarma bez poplatku

Platba převodem - zdarma bez poplatku, na bankovní účet 2001509596 / 2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. Po připsání platby na účet zboží expedujeme, pokud není skladem, neprodleně objednáme u našich dodavatelů.

Platba on-line - prostřednictvím platební brány nebo rychlým bankovním převodem - tato služba je zdarma bez poplatku.

Platba dobírkou - za poplatek 50 Kč s DPH při dopravě k zákazníkovi.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je prodávající povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Doporučené pokyny při převzetí zboží

Snažíme se, aby zboží, které si objednáte, dorazilo do vašich rukou v nejlepším pořádku. Přesto se stává, že se zboží během přepravy poškodí. Těmto případům nemůžeme zcela zabránit, proto se prosím řiďte následujícími pokyny, a to při přebírce jak u nás na výdejním místě, tak při přepravě u řidiče:

  1. Balení zboží vždy důkladně zkontrolujte, zda není mechanicky poškozeno (roztrhnutý obal, díra v balení, poškozená paleta). Poškozený obal indikuje nešetrné zacházení během přepravy.
  2. Zboží rozbalte v přítomnosti řidiče a zkontrolujte každý kus.
  3. Veškeré pochybnosti a poškození podrobně zapište do protokolu o přebírání zboží, který řidiči přepravce podepisujete, současně vytvořte fotodokumentaci.
  4. Neprodleně nás informujte telefonicky na čísle +420 606 068 759 nebo e-mailem info@luxferymania.cz a my začneme vzniklou nepříjemnou situaci řešit.
  5. V případě pozdějších reklamací mechanického poškození zboží bohužel nejsme schopni reklamaci kladně vyřídit.

Pokud dodržíte výše uvedené body, můžete se spolehnout, že vaši situaci budeme aktivně řešit ve váš prospěch. A to ať už výměnou zboží či vrácením peněz za reklamované zboží.

Sídlo společnosti a provozovatel internetového obchodu LuxferyMania.cz

Keraservis Group a.s.
Kaštanová 515/125a
620 00 brno

IČ: 01717171
DIČ: CZ01717171
Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v brně, oddíl B, vložka 6879 dne 29.5.2013.